Skip to main content

Het project

Bij DW-Accountants uit Reet helpen we zowel zelfstandigen als KMO’s met hun opstart en hun boekhoudkundige en fiscale verplichtingen. Wij zijn hun aanspreekpunt voor al hun vraagstukken en begeleiden / adviseren waar nodig.

Na problemen met onze vorige, trage en beperkte fysieke server zagen we al snel de voordelen in van werken in een cloud-omgeving. Voor ons was het belangrijk om zeker vlotter te kunnen werken, zorgeloos te zijn wat betreft externe backups en om alle informatie en bestanden van overal beschikbaar te maken: information anywhere, anytime.

Het resultaat: flexibele werkplekken en onze software beschikbaar in de cloud

Het fijne aan een CloudPoint-oplossing is dat je op voorhand weet hoeveel je IT-omgeving elke maand zal kosten. Alle support is inbegrepen en dit aan een vast maandbedrag per gebruiker.

Het grootste voordeel voor ons is dat iedereen flexibel vanop eender welke plek kan werken. Op kantoor of thuis, vaste bureau of flexdesk: daar komt geen verhuis van toestellen meer bij te kijken!

Onze digitale werkplek omvat al onze fiscale, administratieve & boekhoudsoftware (Expert M plus, Accon plus, beroepskosten zelfstandigen, optimalisaties fiscalc, Sofisk, Syneton admin-IS), met daarnaast het volledige Office-pakket. Onze omgeving is van overal én volledig beveiligd toegankelijk voor onze medewerkers. Flexibel thuiswerken, iets wat vroeger niet kon, gebeurt nu op regelmatige basis en heeft tot gevolg dat wij een betere service aan onze klanten kunnen bezorgen – en dat onze medewerkers kunnen genieten van veel meer flexibiliteit.

Voor onze vakgebieden wil digitalisering niet zozeer zeggen dat er veel minder werk zal zijn of veel minder kosten, maar vooral dat we efficiënter werken en sneller informatie in handen hebben.

CloudPoint heeft de overschakeling naar de cloud vlot, correct en professioneel afgehandeld. Ook na de installatie zijn zij steeds vlot bereikbaar voor ondersteuning en vragen.

David Wenselaers – zaakvoerder DW-Accountants

Leave a Reply