Hulp op afstand
Eerst en vooral bieden wij je hulp op afstand door middel van Screenconnect. Heb je hulp nodig met je netwerk? Een ander probleem met de cloud? Surf dan simpelweg naar de ‘hulp op afstand’-pagina op onze website. Je contacteert ons telefonisch op het nummer 033 691 691. Dan starten we een sessie en volg je de instructies van onze supportmedewerker. Zo kan die jouw scherm even overnemen en het probleem vanop afstand oplossen.
Het grote voordeel voor jou? Je hoeft je niet te verplaatsen of moet niet wachten tot er iemand bij je langskomt. Problemen zijn binnen de kortste keren opgelost.
Optimale dienstverlening
We hebben de juiste mensen in dienst om je te helpen. Daarnaast maken we gebruik van een ticketingsysteem op maat van KMO’s. Zo beschikken onze medewerkers over een uitgebreide ondersteuning op vlak van ticketing, documentatie, on-site interventies, rapporten, statistieken en zoveel meer.
Dat alles maakt dat onze medewerkers al hun werkkracht in je projecten kunnen stoppen, zonder daarbij tijd en energie te verliezen aan administratie. Op die manier volgen we jouw projecten van nabij op en word je altijd op korte termijn geholpen.
De combinatie tussen de juiste medewerkers en het ticketingsysteem garanderen een optimale dienstverlening.
Kleinschalig en persoonlijk
Omdat we een klein bedrijf zijn, ken je onze medewerkers persoonlijk. Je wordt vrijwel altijd door dezelfde persoon geholpen. Jouw technicus kent het bedrijf en de voorgeschiedenis van je netwerk. Dat maakt dat hij projecten zonder veel tijdverlies inschat en dat eventuele problemen snel van de baan zijn.
Kortom, omdat je zeker bent van onze hulp op afstand, onze optimale dienstverlening en onze kleinschaligheid bieden wij je net dat tikkeltje meer. Zo ben je altijd zeker van de best mogelijke oplossing op maat.